Cum a fost Fără Asfalt în 2 Mai?

Iunie 29, 2010 at 2:25 am 11 comentarii

Mă aflăm din întâmplare prin 2 Mai. Ştiam de triathlon, însă nu cred că aş fi venit special pentru el dacă dorul de ducă nu m-ar fi adus aici. Seara, pe 25 iunie, maşinile cu biciclete apăreau una câte una. Mă aflăm de vreo 8 ore la terasa ” Micul Golf ” şi jucam cărţi cu prietenii. Nu cu orice cărţi de joc, ci cu minunatele mele cărţi cu biciclete🙂 Nu prea aveam ce să fac, vremea mohorâtă nu-mi dădea de ales.

Din când în când mă opream din veselie şi mai zăream pe cineva. Am fost plăcut surprinsă să mă întâlnesc cu o grămadă de prieteni, oameni cu care mă întâlnesc prin Bucureşti sau pe la plimbări cu bicicleta. Lângă masa mea la un moment dat au sosit vreo 2-3 biciclişti care au pedalat tocmai de la Bucureşti ca să participe la triathlon, în 2 etape:€“ Bucureşti-Călăraşi-2 Mai. Bravo lor!

Tot aici l-am găsit pe Bogdan, care în ultima vreme nu ratează concursurile de acest gen. A început cu Prima Evadare just for fun. Cred că la triathlon a venit cu acelaşi gând. Simplu, fără costumaţii speciale, cu un aparat foto – fotoreporter amator ca mine.

Am întâlnit-o şi pe Doina cu care am stat la poveşti, dar despre asta veţi citi într-un post următor. Era tare entuziasmată că a fost super distractiv şi în plus, a ieşit pe locul I.

Prietenii de la Bate Şaua -€“ Bogdan, Simona şi Mihai

Plusuri şi minusuri, cum am văzut eu din exterior

Ce nu mi-a plăcut?

  • Spaţiul necesar desfăşurării triathlonului -€“ nu a fost bine delimitat, maşinile treceau în voie şi împiedicau startul sau finish-ul concurenţilor.

  • Punctualitatea – startul la înot s-a dat mult mai târziu decât la ora stabilită; în cazul în care participanţii au fost punctuali la 8:15 aşa cum doreau organizatorii, au avut prea mult de aşteptat până la 9.40. Întârziere şi la premierea concurenţilor. Trebuia să înceapă la 19:00, însă la 19:00 abia aranjau podiumul să fie stabil, diplomele nu erau scrise toate…

  • Numerele participanţilor -€“ faptul că au fost nevoiţi să-şi deseneze cu marker-ul pe mâini şi picioare şi nu au avut o  modalitate mai bună.

  • Neatenţia -€“ au premiat 2 echipe la ştafetă feminin când de fapt erau 3. Chiar mă tot întreba un prieten ”ce a făcut Diana?’‘ şi nu văzusem nicio Diana pe podium. Puţin mai târziu a primit un mesaj ironic: ”Diana a ieşit pe locul 3 la ştafetă, din 2 echipe participante”. Suna ca într-un banc sec, dar aici chiar s-a întâmplat.

Ce mi-a placut?

  • Dubla participare -€“ faptul că un concurent care participă individual, putea să fie şi ştafeta unei echipe
  • Senzaţia -€“ e incomparabil ce simţi şi vezi când stai pe margine gură cască, decât atunci când participi cu adevărat; mă motivează. Cred că în viitorul apropiat mă apuc şi eu de maratoane. E plăcut să revezi persoane de la alte maratoane, să concurezi de multe ori cu persoanele cu care te antrenezi în parc sau cu cele cu care biciclesti pe munte în weekend. Maratonistii ăştia formează o comunitate a lor. Când prinzi trenul şi călătoreşti undeva frumos, nu prea îţi mai vine să renunţi.
  • Premierea -€“ deşi s-a întârziat mult prea mult, mi-a plăcut că au fost premii speciale gen ”cel mai tânăr concurent” – 12 ani; ”cea mai ambiţioasă concurenta” -€“ locul 4 la înot; ”cea mai grea echipa” -€“ cu un total de 340 kg; ”cel mai vârstnic concurent” >45 ani.

Această prezentare necesită JavaScript.

În final, a fost minunat. Organizatorii Dudu şi Tudor şi-au ”spălat păcatele” ca să să zic aşa, prin devotamentul şi entuziasmul cu care au vorbit despre ceea ce au realizat ei – Prima ediţia a Triathlonului ”Fara asfalt”.

Având în vedere că e prima ediţie şi totul a fost realizat într-un timp atât de scurt, toate minusurile se iartă. Puţini ştiu ce emoţii au avut ei şi cât au improvizat pe parcurs ca să bucure pe toată lumea. Să sperăm că micile noastre critici vor conduce la o organizare mai bună a următoarei ediţii. Felicitări domnilor! Mi-a făcut o mare plăcere să mă aflu acolo🙂

Voi reveni cu fotografii aici în curând.

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Evenimente, întâlniri, anunţuri, Fete pe biciclete, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: , , , , .

MMM=Many cyclists, Mirth and Mud Mamelor din lumea-ntreaga, urcati pe bicicleta!

11 comentarii Add your own

  • 1. mihai namolosanu  |  Iunie 29, 2010 la 10:25 am

    Foarte adevarart🙂. Am fost cazati in aceeasi curte am impresia. Anul viitor va fi cu siguranta mai bine organizat.

    Răspunde
  • 2. filotas  |  Iunie 29, 2010 la 11:05 am

    o ideea buna triatlonul asta…:)…proba de inot cum a fost? pe ce distanta? banuiesc ca nu a fost accesibila pentru toata lumea…

    Răspunde
    • 3. Andreea  |  Iunie 29, 2010 la 11:55 am

      proba de inot a fost pe 2 categorii: tura scurta pe 750m si tura lunga pe 1500m – in functie de rezistenta fiecaruia

  • 4. felicia  |  Iunie 30, 2010 la 12:06 pm

    Felicitari tuturor!

    Răspunde
  • 5. simona  |  Iunie 30, 2010 la 4:26 pm

    Buna,

    Sunt Simona de la echipa „Batesaua”.
    Vroiam sa-ti spun ca faptul ca se scrie pe mana sau pe picior numarul de concurs nu trebuie trecut la minusuri, deoarece este un procedeu valabil la toate intrecerile de triatlon. Participantii trebuie sa poate numerele de concurs la toate cele trei probe. Daca la alergare si la bicileta este simplu de purtat numarul, la inot nu ai nici o alta varianta decat de a fi scris numarul pe piele cu un marker.

    Răspunde
    • 6. Andreea  |  Iunie 30, 2010 la 8:40 pm

      Ma gandeam ca s-ar putea gasi o solutie cu o banderola mai groasa, de tipul bratarilor de la concerte, ceva rezistent la apa. Nu e neaparat o critica, ci o sugestie pentru o organizare mai buna. sau cu chip-uri🙂

  • 7. Anka  |  Iunie 30, 2010 la 9:33 pm

    ”Fără Asfalt” a cam fost …. cu asfalt :-))))
    Super fein a fost🙂 Urmează Tușnad triathlon sâmbătă, să vezi acolo înot în Lacul Sf. Ana!

    Răspunde
    • 8. Niji  |  Iulie 2, 2010 la 10:58 am

      La unii a cam fost fara asfalt😛

  • 9. simona  |  Iulie 1, 2010 la 12:13 pm

    Chip-ul doar cronometreaza timpul si arata numarul concurentului doar cand se descarca in baza de date, iar pe o bratara purtata la mana e mai greu sa fie vazut nr. de concurs de catre organizatorii care monitorizeaza concurentii.
    Chiar si la Iron Man se procedeaza asa, sau ca exemplu, la campionatul international de triatlon de la Viena de acum o luna concurentii aveau scris pe brat nr. de concurs.

    Este cea mai simpla si clara metoda.

    Răspunde
    • 10. Andreea  |  Iulie 1, 2010 la 1:06 pm

      Am inteles…imi imaginam ca poate fi altfel…Atunci e ok sa nu fie un minus🙂

  • 11. Ovidiu  |  August 2, 2010 la 12:42 pm

    Bună Andreea!
    Eu sînt unul dintre cei trei veniţi pe bicicletă de la Bucureşti, bărbosul care a venit pe cursieră. Mi-ar fi plăcut să am un MTB, ca să pot face tura scurtă… Din păcate n-am, aşa că am fost nevoit să particip doar la ştafetă. Dar, deşi seara eram obosiţi, a doua zi ne-am concentrat destul de bine şi am reuşit să obţinem locul al patrulea. Ceea ce, pentru mine, a fost mai mult decît un mare rezultat, a fost nemaipomenit… Chiar nu mă aşteptam!
    Referitor la organizare, micile minusuri subliniate de tine au fost spuse şi de către alţii, dar nu m-au deranjat foarte tare.. E, totuşi, un concurs de amatori, făcut din pasiune. Eu sînt sigur că la următoarea ediţie (îmi doresc să existe una) se va ţine cont de „criticile” primite şi se va învăţa din greşeli.
    Toate bune îţi doresc! Şi sper să ne vedem şi la alte concursuri de genul acesta!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,497 hits

