Ciclopromenada nocturnă 5?!

Iulie 1, 2010 at 5:52 pm 3 comentarii

O fi…n-o fi…cică dacă ar exista Ciclopromenada nocturnă 5, ne-am plimba din faţa Academiei Militare până la Piaţa Presei Libere – având ca puncte intermediare Eroilor, Piaţa Unirii, Universitate, Romană, Victoriei. Vom lua o gură de  aer curat din Parcul Herăstrău până la Piaţa Presei, după care o luăm tiptil tiptil pe Calea Victoriei, care mai demult era a bicicliştilor şi a maşinilor de epocă. Finalizam undeva prin centrul istoric, la o mică limonadă…da, acolo la terasă unde ne-am obişnuit să ne întâlnim după fiecare promenadă ciclistă.   O fi…n-o fi…cică ne întâlnim la Academie, imediat după miezul nopţii, în noaptea de 2 spre 3 iulie. Poate vin, dar poate veniţi şi voi!

La finish am înţeles că George Hari – dac-o veni, va fi proaspăt întors din Torino și ne va povesti cât de frumoase şi cochete sunt italiencele pe biciclete!

O fi…n-o fi, eu mă duc, că poate o veni cineva…

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Evenimente, întâlniri, anunţuri, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: , , , .

Părinți pe bicicletă, în Copenhaga Bicicleta roșie revine pe străzile Bucureștiului

3 comentarii Add your own

  • 1. dilimake  |  Iulie 2, 2010 la 12:44 am

    eu unu o sa merg singur exact pe acelasi traseu … 😉

    Răspunde
  • 2. Cătălin  |  Mai 10, 2011 la 3:43 pm

    La care Academie… As veni si eu…

    Răspunde
    • 3. Andreea  |  Mai 11, 2011 la 9:42 am

      Catalin, a fost pe 1 iulie 2010. Din pacate nu se mai tine. Dar poti veni la Bikewalk pe 14 mai.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

