Cu blogul la Triatlon

Septembrie 9, 2010 at 7:42 pm 2 comentarii

Ai participat vreodată la o ștafetă?

Prima mea ștafetă a fost la MIB (Maratonul Internațional București); mă corupseseră colegele de birou să-mi mișc fundul de pe scaun și să încep să alerg prin parc, să mă antrenez. Am zis iarăși că nu-i pentru mine, e prea greu, n-o să pot și o să ieșim pe ultimul loc din cauza mea. Dar m-au convins să facem o echipă just for fun, să alergăm în ritm relaxat, să ne simțim bine, fără a lua în calcul timpi, viteze, strategii.

Ziua de 17 octombrie a fost magică. Pregătiri, emoții – o să pot, n-o să pot – mesaje de sustinere, fluturi în stomac, startul primei alergătoare, aplauze, încurajările de pe margine, efortul cursei și finalul. Da…finalul e bestial! E descătușarea unei energii pozitive, bucuria că ai terminat ce ți-ai propus, că te-ai simțit bine, că ai predat ștafeta urandu-i baftă celei care duce mai departe numele echipei.


Primul triatlon a fost la Tușnad, tot ștafetă de fete :). Eu am ales bicicleta, că mi-a plăcut mai mult să pedalez pe dealurile din jurul lacului Sf. Ana decât să le alerg. Stafetele sunt întotdeauna fun pentru că ai alături oameni pe care te poți baza, te încurajează, știi că nu ești singură în treaba asta și în final ai cu cine să împarți bucuria unei experiențe pe care o trăiești din plin.

Dar Vlad nu e singur la Triatlonul de la Mamaia.  Cu Chinezu  si-a tras echipa de bloggeri ……  ne reprezintă cu mândrie pe noi toți care îl susținem. Ne pune pe tricou, Vlad, sper ca VeloBello e în dreptul inimii 🙂


Vânt din spate lui Vlad la proba de bicicletă, fără pană! Succes!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , , , , .

Papergirl în imagini Muppet Bikes

2 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,644 hits

