Piua

Octombrie 21, 2010 at 7:04 pm 6 comentarii

Discuție de birou:

– Uite ce soare frumos?

– Unde?

Ca o adevărată corporatistă ce sunt, trec anotimpurile pe lângă mine. Mi se întâmplă să mă surprindă primăvara îmbrăcată în palton și cizmulițe prea călduroase sau să nu-mi dau seama când a trecut toamna prin parcul Cișmigiu, la care privesc pe geamul clădirii în care lucrez.

Astăzi am spus piua și am luat o pauză de biciclit – am dat o tură de parc și mi-am lăsat mintea și sufletul să zburde printre frunzele gălbui de toamnă. Probabil se uita lumea ciudat că am ocolit rondul de flori de 2 ori și apoi am zbughit-o pe alte alei, cu un zâmbet numai de mine înțeles. 15 minute pline de bucurie, care mi-au făcut ziua:

Gata…stop piua…work, damn it!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă.

TEST: De ce rămânem fără biciclete în București?! Super-girl

6 comentarii Add your own

  • 1. Marian Vulpe  |  Octombrie 21, 2010 la 8:03 pm

    Ai fost mai curajoasa decat mine – astazi, dupa ceva alergatura, aveam in cap exact aceeasi idee, sa fac pauza de la orice, sa ma sui in sa si sa-i dau pedale, nu conteaza unde. N-am facut-o totusi – dar am sa recuperez acum, cu vreo 2 ore de bicla, in voie si nestingherit de nimeni.
    Multam pentru momentul evocat mai sus, este tare placut.

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Octombrie 22, 2010 la 12:16 pm

      Exact, e ca pauza de tigara, pauza de „citit ziare pe net” sau momentele cand ridici capul din ceea ce faci si discuti despre vreme cu colegii. Asa sa facem si noi, biciclistii, pauza de pedalat 🙂

  • 3. Andreea  |  Octombrie 21, 2010 la 8:55 pm

    hey…vin si eu maine sa ma dau cu bicla prin Cismigiu 🙂

    Răspunde
  • 4. Gabi Soare  |  Octombrie 21, 2010 la 9:40 pm

    Pe alea spre Herastrau (pe partea cu Piata Charles Gaulle) este mult mai placut decat prin Cismigiu pentru mine, doar am trecut prin ambele astazi. Era exact ca in imaginea postata de tine.

    Răspunde
    • 5. OanaVeloBello  |  Octombrie 22, 2010 la 12:12 pm

      Daaaa, stiu ca e mai frumos pe-acolo, dar asta e…data viitoare caut un job langa Herastrau.

  • 6. Gabi Soare  |  Octombrie 25, 2010 la 11:55 pm

    Scuze, nu mi-am dat seama ca erai in timpul serviciului. Biciclit placut si fara incidente.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,638 hits

