Ieri am pedalat

Noiembrie 26, 2010 at 10:25 am 1 comentariu

Recunosc că ies cam rar cu bicicleta în ultima vreme. Nu pentru că e frig, ci pentru că nu am mai ieşit din casă. Meşteşugăresc. Se caută spiriduşi care să termine mai repede cadourile de Crăciun şi eu am făcut o promisiune Moşului. În timp ce pedalam…mă gândeam de ce îmi place să merg cu bicicleta: pentru că nu aştept îngheţată în staţie după autobuz, până la metrou am cam 20 de minute de mers pe jos şi nu-i mai fac, sunt independentă şi ajung mai repede la destinaţie, îmi place că am ataşat un coşuleţ pe care îl iau mereu la cumpărături. Ieri mi-am cumpărat câteva lucruri de bricolat şi vânzătorul mi-a zis amuzat că un coşuleţ de bicicletă e numai bun să adun toate obiectete de care am nevoie. Apoi am mai intrat într-un magazin, la domnul Pierrot, care găzduieşte cele mai frumoase cadouri şi decoraţiuni de Crăciun. Iată ce am surprins acolo:

Ieri, spre surprinderea mea, toţi bicicliştii m-au salutat pe stradă. Un tip m-a întrebat „€œmerge, merge?”…O tipă şi-a scos zâmbetul de sub fular şi mi l-a oferit mie…Îmi place că nu mai sunt fricoasă, că nu îmi mai bate inima când merg prin trafic. Sunt liniştită, nu mai sunt claustrofobă, acum pot să merg printre maşini pedalând cu calm…

Au fost şi câteva aspecte neplăcute totuşi: mi-am uitat mănuşile şi mi-au îngheţat mâinile pe ghidon, mi-am legat bicicleta de un gard şi la sfârşit câinele din curte nu m-a mai lăsat să-mi dezleg lanţul. Comic, dar am stat ceva timp să îl conving…Un lucru bun din toată isprava asta: a fost bine păzită!

Entry filed under: Fete pe biciclete, Poveşti din şa. Tags: , .

MBike de noiembrie – Velorașe Idei pentru Crăciun-cadouri cu biciclete

1 comentariu Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

