Când bicicleta nu doarme acasă

Februarie 12, 2011 at 10:57 pm 4 comentarii

Pentru prima dată mi-am lăsat bicicleta peste noapte în parcarea unui bar, dar nu oricare, ci în rastelul de la Clubul Ţăranului. Vinul pe care l-am servit aseară în compania unei virtuoase formaţii de swing – Hot Club de Bucharest,  m-a făcut să iau o decizie atât de grea. Aveam mai multe motive:

  • îmi uitasem licuriciul acasă şi nu aveam nimic reflectorizant la mine
  • se făcuse frig
  • consumasem o cantitate puuţin prea mare de alcool
  • eram neînsoţită
  • ora ultimului metrou trecuse

Aşa că am legat-o în rastel, m-am uitat împrejur, am cântărit locul, am observat că sunt paznici şi cu inima în dinţi i-am rugat să aibă grija de bicicleta mea. Ca să dorm liniştită, le-am dat 5 lei – nu ştiu dacă pe ei i-a încălzit cu ceva. M-am gândit că riscul de a fi furată este foarte mic – curtea Muzeului Ţăranului este închisă peste noapte şi fiind un obiectiv destul de important este supravegheat.

A doua zi m-am dus să-mi recuperez bicicleta şi soţul meu…maşina 🙂 Erau amândoua foarte bine, doar bicicleta mea era trântită de vânt, însă era întreagă, încă legată, cu coşuleţ şi roţile la fel de umflate.

Am iubit-o şi mai mult că m-a aşteptat cuminte toată noaptea şi am mulţumit hoţilor că nu mi-au furat-o. Bad bad girl, Oana – promit că nu mai fac!

Drept recompensă pentru amândouă, am fost la o plimbare luungă prin parc, finalizată cu o mică şedinţă de shopping – eh, o rochie, pentru petrecerea MBike de mâine.

Iată câteva poze din această minunată zi de sâmbătă:

Această prezentare necesită JavaScript.

Entry filed under: Fete pe biciclete. Tags: , , , .

Verde pentru Biciclete-campanie vizibilă şi rezultate mari Bicycles and wings of desire

4 comentarii Add your own

  • 1. Andreea  |  Februarie 12, 2011 la 11:12 pm

    Pink my ride!

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Februarie 12, 2011 la 11:20 pm

    deci soțul merge cu mașina și Oana cu bicicleta, da? power girl! să nu mai zic că discuția a fost cam așa: el-„să știi că n-am suporții de bici la mine să te iau.” ea-„ah nu?” el-„atunci beau și eu un vin și le luăm mâine”…so you’re not a really bad Oana….el te-a convins…

    Răspunde
  • 3. Doina  |  Februarie 14, 2011 la 11:08 am

    Frumos, sa lasi tu bicicletuta ta iubita singurica!!!
    Noroc de vant, ca a culcat-o, a dormit si ea linistita!

    Răspunde
  • 4. raluca  |  Februarie 18, 2011 la 6:50 pm

    buna…am o intrebare…de unde ti-ai luat aceasta bicicleta?..imi doresc si eu una asemanatoare..daca ai putea te rog sa ma ajuti sa-mi dai vreunsite..sau o adresa a unui magazin..astept raspunsul tau..

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

