Maria: plimbarea de iarnă-primăvară

Februarie 13, 2011 at 11:22 am Lasă un comentariu

Maria a fost singura velobella pe care am întâlnit-o sâmbătă, la o plimbare  plăcută în zona Aviatorilor-Herăstrău. Nu se grăbea şi am rugat-o să mă lase s-o fotografiez pe bicicletă.

Kiseleff -Aviatorilor-Herăstrău e zona în care îmi place cel mai mult să mă plimb pentru că:

  • are trotuare largi şi pe unele artere, piste duble
  • traficul auto şi cel pietonal sunt bine separate şi nu sunt chiar aşa mulţi nesimţiţi care parchează pe piste
  • lucrările în zonă au luat sfârşit
  • e o zonă verde prin parcurile ce o traversează şi vecinătatea cu Herăstrău
  • nu sunt baruri şi magazine, ceea ce o face mai puţin circulată (excepţie e târgul duminical organizat de primărie chiar pe trotuarul Bd. Aviatorilor)
  • clădirile au o arhitectură frumoasă, multe păstrând din farmecul de altădată al Bucureştiului

Entry filed under: Fete pe biciclete. Tags: , , , , .

Bicycles and wings of desire Draga mea bicicletă, promit că-ţi iau pompa ta!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,676 hits

