Velointerviu-Corina

Februarie 22, 2011 at 10:05 am 5 comentarii

Am întâlnit-o pe Corina acum 2 ani, de când avea o bicicletă mov. E una din cele mai chic bicicliste din Bucureşti, nu trece ea neobservată. Pedalează cochet, de plăcere şi îi place să câştige TIMP cu ajutorul bicicletei. Corina pictează, găteşte, îi plac cărţile, călătoriile şi se descrie simplu: „Eu? deschid uşi”

Fotograf: Alexandru Busuioceanu

1.  Nume/ocupatie
Corina Nicu, studiez artele plastice.

2. De câți ani pedalezi?
De doi ani.

3. Ce bicicletă foloșesti?
Am început cu o olandeză veche; acum am Brompton.


4. Cât de des pedalezi?
Zilnic.

5. Care sunt cele mai frecvente drumuri pe care pedalezi în București sau în afara Bucureștiului?
Pedalez pe oriunde am drum, dar în special în zonele centrale.

6. Cu cască sau fără cască? Dacă ai avea o cască feminina gen cea de la Yakkay ai alege să porți cască?
Fără cască… nu ştiu dacă aş purta; haha, am destule lucruri pe cap. deşi trebuie să recunosc, sunt foarte drăguţe cele de la Yakkay.

7. Care e principalul motiv pentru care pedalezi?
La fel ca majoritatea oamenilor, mă plâng că nu-mi ajunge timpul. Cu bicicleta salvez destul de mult, într-un mod mai sănătos… şi distractiv.

8. Care e cel mai neplăcut aspect când pedalezi în București?
La început aveam o lista întreagă de nemulţumiri… acum am rămas doar cu gropile şi binecunoscuta linie de tramvai.

9. Dar cel mai plăcut?
Ajung la destinaţie înaintea orcarei maşini.

10. Ce sfat le-ai da femeilor pentru a le încuraja să pedaleze?
Să fie mai relaxate, se poate pedala şi cu rochie, şi cu tocuri, şi cu geantă mare, şi vorbind la telefon, şi mâncând.

11. Ce măsură importantă crezi că ar trebui luată ca lumea să renunţe la maşină în favoarea bicicletei?
Nimeni n-o să renunţe definitiv la maşini… şi mie mi plac şi-mi place să conduc. Poate fi folosită în schimb mai puţin. Unii oameni lucrează foarte aproape de casă, dar tot conduc până la serviciu. Mi-a zis un prieten că el scoate maşina şi până la colţ că să-şi cumpere pâine. Cred că la detalii trebuie lucrat.

12. Pe lângă bicicletă mai ai și alte pasiuni?
În afară de arte? Îmi place să gătesc.

Frânturi din caietul de schiţe al Corinei

Vezi alte velointerviuri aici.

Entry filed under: Fete pe biciclete, Portret de biciclistă.

Ride me party Dreamy bicycle

5 comentarii Add your own

  • 1. mirel  |  Februarie 23, 2011 la 11:37 am

    Eu as mai da un sfat femeilor ce pedaleaza. Sa nu uite sa manace sanatos. Este foarte important acest lucru. Eu inainte sa ma urc pe bicicleta iau tot timpul o lingurita de miere de albine. Ajuta foarte mult si iti da energie.

    Răspunde
  • 2. Radu  |  Februarie 23, 2011 la 12:22 pm

    foarte reusite fotografiile 🙂 unde este facuta cea cu muntii ? e genial surprinsa ideea de relaxare cu bicicleta de oras… in mijlocul naturii

    Răspunde
    • 3. Corina  |  Februarie 23, 2011 la 10:20 pm

      multumesc Radu.
      (trebuie sa mentionez ca prima este facuta de fotograful Alexandru Busuioceanu- nu am stiut ca va fi aleasa de Andreea, ca sa-i spun 🙂 )
      pe cea cu muntii am facut-o intr-un satuc din austria. tocmai primisem bicicleta si am vrut sa vad „daca stie sa mearga” si pe carari de munte 😀

  • 4. Andreea  |  Februarie 23, 2011 la 11:36 pm

    Am actualizat Corina. Multumesc!

    Răspunde
  • 5. Violeta  |  Martie 14, 2011 la 2:56 pm

    foarte frumos articolul! mi-a inspirat atat de mulde idei nastrusnice! bicicleta este foarte frumoasa, de ceva timp visez si eu la una asemenea, dar se pare ca va mai trebui sa astept! fotografia la munte, in satucul din Austria este absolut superbaaa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

