Bicicleta olandeză Rivel îşi caută stăpână

Martie 21, 2011 at 2:13 am 5 comentarii

Cam aşa arată nea’ Gelu în acţiune. În momentul respectiv meşterea să scoată de la reanimare o minunată bicicletă olandeză marca Rivel. Credeam că ea va fi aleasa mea, dar s-a dovedit a nu fi pe gustul meu. Am testat-o şi era cât pe ce să o iau acasă. Dar gândul mi-a rămas tot la cea cu care m-am plimbat prima oară. Aş fi ales-o mai mult pentru poziţia confortabilă pe care o aveam în şa, pentru aerul vintage şi pentru că e verde. Da, mă fascinează bicicletele verzi! Rivel e un model de touring de prin anii ’80, o bicicletă de promenadă, îi place să urmărească toţi bicicliştii care trec agale pe lângă ea, să simtă mirosul pomilor înfloriţi…  Pe ea n-ai cum s-o grăbeşti, e lentă şi chiar doreşte să îţi prelungească drumul până acasă. Dacă ar putea să-ţi oprească timpul numai să rămâi cât mai mult pe 2 roţi, ar face-o… Îşi caută o stăpână iubitoare, dornică de promenade.

Iată o descriere mai amănunţită făcută de Cristi Gheorghe:

„…E o bicicletă de gagix cu cadru loop. Olandeză clasică de oraş. E verde, e mare, e super relaxată şi prietenoasă…o adevărată omafiet.

Brandul Rivel este unul destul de mic, dar cochet şi relativ necunoscut în afara Olandei. A produs biciclete de prin anii ’40 până prin anii ’90, când a fost preluat de Union. Fabricanţii de la Rivel au trecut ulterior la nume de primă mână cum ar fi Azor sau Union. Mai pe scurt, e o olandeză de familie bună.

Are o pereche de roţi singlespeed şi e deghizată în bicicletă de oraş cu frână prin retropedalare, cadru de oţel mufat, apărători complete (roţi, lanţ, fustă), far/dinam, cric, portbagaj solid, o singură viteză, o singură frână (se poate modifica în 3spd cu frâne integrate în butuci). „

Poate fi găsită în atelierul lui nea’ Gelu, pe Strada Unităţii, nr. 52 (lângă Depoul Dudeşti). Eu o recomand cu drag, e foarte frumoasă, numai că eu mi-s mai vitezistă şi simţeam că nu mă caracteriza.

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , , .

Invitaţie în atelierul de biciclete al lui nea€’ Gelu Povestea 7- Pedalând la 45 de ani

5 comentarii Add your own

  • 1. otilia  |  Martie 23, 2011 la 7:24 pm

    si eu sunt in cautare. stii cumva cat vrea nea’ Gelu pe ea? Multumesc🙂

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Martie 23, 2011 la 9:03 pm

    Buna Otilia🙂 costa 450 de ron.

    Răspunde
  • 3. claudia  |  Martie 24, 2011 la 5:54 pm

    Buna! Ma intereseaza achizitionarea unei astfel de biciclete; sunt din Brasov si as dori sa am niste date de contact al celui care o vinde. Multumesc!!!

    Răspunde
  • 4. Andreea  |  Martie 24, 2011 la 6:12 pm

    Buna! Persoana de contact-Gelu Mizea, tel. 031/80334461, mobil-0723.019.885 sau 0723.019.884, adresa de mail-biclata43@yahoo.com

    Adresa unde poti vedea bicicleta cu ochii tai – Str. Unitatii,nr.52, sector 3, Bucuresti.

    Daca si-a gasit stapana, te rog anunta-ma! Succes!

    Răspunde
  • 5. biciclete second hand  |  Decembrie 5, 2011 la 5:00 pm

    marca Rivel e una dintre preferatele mele. Tocmai faptul ca e de prin anii ’80 iti ofera o senzatie diferita…🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

