Biking is for Lovers

Martie 23, 2011 at 11:11 am Lasă un comentariu

De multe ori mă pierd pe site-uri de fotografii ore în şir, uitând de mine. Pe lângă fotografiile cu biciclete, îmi plac în general cele de nuntă, pentru că sunt vesele, oamenii sunt extrem de fericiţi şi  sunt în plină desfăşurare în poate cea mai minunată zi din viaţa lor. Am descoperit-o pe fotografa Anjuli şi nu m-am mai dezlipit din faţa monitorului. Iată ce minunăţii am găsit aici:

„with complete calmness and peace i saw them walk. Dallas (their dog) in one hand and a double seated bike in the other. this made me smile. love is a wonderful thing.”


pictures courtesy of ANJULI

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , .

Povestea 7- Pedalând la 45 de ani Din Ciclop în Biciclop

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,256 hits

