Ce poate face un Brompton pentru tine?

Martie 24, 2011 at 4:18 pm 6 comentarii

photo by n6tlc , flickr

Nu ştii niciodată ce ţi se poate întâmpla dacă ieşi cu o minunată bicicletă pliabilă la plimbare… M-a amuzat teribil statusul de pe Facebook al lui Victor Popescu şi nu am ezitat să vă prezint şi vouă:

” Aseară, după ce am pliat micuţa titanică pentru a o lua la braţ în metrou, două fete m-au întrebat dacă se mai asamblează înapoi.

Morala: Brompton-ul ajută la agăţat.

Voi ce credeţi? Aţi fost puşi în astfel de situaţii?

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , .

Bună dimineaţa primăvară! Mai mult decât o oră – Earth Hour

6 comentarii Add your own

  • 1. OanaVeloBello  |  Martie 24, 2011 la 4:34 pm

    Da!!!! M-au abordat multi baieti draguti interesati mai mult sau mai putin ;)) de bicicleta mea.

    Răspunde
  • 2. victor  |  Martie 24, 2011 la 4:52 pm

    Multi oameni pe strada sau la metrou cred ca privesc o bicla cum e Brompton ca pe ceva extravagant, iesit din comun, mai ales cand vad cu cata usurinta o poti transporta pliata.
    Nu stiu daca fetele alea erau puse pe agatat sau chiar erau curioase daca se mai face inapoi 🙂
    Din pacate trebuie sa o returnez in cateva zile celor de la ciclissimo.ro asa ca o sa pierd si acest avantaj in socializare 🙂

    Răspunde
  • 3. George Hari Popescu  |  Martie 24, 2011 la 6:42 pm

    Ba eu trebuie să o returnez, deci ai grijă să fie în regulă cînd mă întorc.

    Nu cred că ajută la agăţat, pentru că, după ce o pliezi, nu mai are părţi care pot agăţa.

    Răspunde
  • 4. victor  |  Martie 24, 2011 la 6:55 pm

    Pai e bine atunci, inseamna ca mai am cel putin 4 zile sa ma bucur de ea 🙂 Eu am crezut ca trebuie sa o returnez eu, inainte sa te intorci tu 😀
    PS: are o pedala care nu se pliaza, si de care se poate agata oricine :))

    Răspunde
  • 5. Psihiatrul Biciclist  |  Martie 25, 2011 la 2:30 pm

    Dacă ne referim doar la pliante, întrucât nu am bani de brompton, am o Metropolis românească. E aşa de grea, încât toate fetele îmi plâng de milă când mă văd cocoşat cu ea în spinare, în metrou.

    Altfel, când pe bicicleta mea „normală”, toate fetele bicicliste pe contrasens îmi zâmbesc. Şi fetele bicicliste sunt toate frumoase (lucru pe care încă nu mi-l explic).

    Răspunde
  • 6. Gica Contra  |  Martie 31, 2011 la 7:00 pm

    O explicatie posibila ar fi ca nu ai timp sa vezi bine si imaginatia completeaza dupa principiul „Vrabia malai viseaza”.

    Bicicleta Metropolis se pliaza greu, se depliaza necontrolat si cantareste 16-17kg. Totusi, intreb. Se poate intra cu bicicleta Metropolis pliata la metrou de luni pana vineri fara … „negocieri”?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,676 hits

