Andra & Betty Blue

Aprilie 6, 2011 at 1:10 pm Lasă un comentariu

La picnicul organizat de Portocala Mecanică în Parcul Izvor, am întâlnit-o pe Andra. Avea ceva atât de special cu ea: o bicicletă Betty Blue, parcă scoasă din poveştile cu zâne. Dacă unul din cei 7 pitici s-ar fi plimbat cu bicicleta, cu siguranţă i s-ar fi potrivit de minune o Betty Blue.

Stăteam şi mă uităm lung la ea şi Andra mi-a dat voie chiar s-o încerc. Mi se părea atât de mică încât nu m-am încumetat eu cu picioroangele mele s-o încalec. Spre surprinderea mea, când m-am aşezat pe şa, poziţia nu era chiar inconfortabilă.

Dar de unde a apărut această bicicletă unică, o întreb eu? Şi ea îmi povesteşte că a căutat-o mult şi bine, iar când a zărit-o într-un atelier de biciclete, tocmai la Brăila, s-a îndrăgostit la prima vedere. A iubit-o din prima… pedalare şi acum e tare mândră de ea. Eu zic că i se potriveşte de minune!

Pentru curioşi, dacă vreţi să vedeţi cât de minunat a fost la picnic, aveţi aici un album foto.

Entry filed under: Fete pe biciclete. Tags: , , , .

Povestea 10-Omul care salva copaci…pe bicicletă 10 motive pentru care îmi place să ies cu bicicleta în parc

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,638 hits

