Oficial e primăvară!

Aprilie 11, 2011 at 6:23 pm 4 comentarii

Nu ştii ce pierzi dacă nu te plimbi cu bicicleta prin Bucureşti primăvara! E absolut minunat şi miroase a flori pe toate străzile. E singura perioadă când Bucureştiul mi se pare atât de frumos şi plimbările cu bicicleta atât de scurte. Mi-e atât de drag totul…

Iată-mă la prima şedinţa foto pe care i-o fac bicicletei mele minunate. După aproximativ 1600 de km parcurşi alături de ea, după atâtea gropi din cauza cărora a suferit, câini care au fugărit-o, după picnicuri petrecute împreună şi cele mai lungi plimbări pe care poate să le ducă asta mică, drumuri până la serviciu pe vremea când trebuia să merg pe lângă obositoarele linii de tramvai de la Lizeanu, după atâta praf inhalat sub pat pe timp de hibernare…Frumoasa Dahoniță îşi merita plimbarea printre flori, dar şi nişte fotografii pe măsura ei.

Entry filed under: Fete pe biciclete, Poveşti din şa. Tags: , , .

La mulţi ani Mihaela! Povestea 12-Picioare puternice, inimă puternică.

4 comentarii Add your own

  • 1. Prichiluna  |  Aprilie 12, 2011 la 11:14 am

    Se pare ca „dragonitei rosii” ii sta cel mai bine intre flori, iar pe aripi sa poarte numai fete dragute in rochite si fustite 🙂 Nu-i asa ca am dreptate?

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Aprilie 12, 2011 la 11:15 am

    cum altfel? 🙂

    Răspunde
  • 3. Catalin  |  Aprilie 12, 2011 la 1:17 pm

    Mai de cand vreau sa adun si eu niste oameni sa ma dau cu bicla in orasul asta plin de masini….tare am fost in herastrau, casti in urechi , viteza combinata cu adrenalina, dar una e sa fi singur cu bicla si alta e sa fie o gasca..e mai fun…asa ca daca gasim doritori care sa iasa cu bicla ….contactati-ma pe email.
    catalin_groppydrug@yahoo.com.
    P.S.: va asteptam cu nerabdare(eu si Univega mea)

    Răspunde
  • 4. Nirve Test Ride « Velobello  |  Mai 25, 2011 la 6:07 pm

    […] mers mult cu bicicleta mea Dahon şi cu Electra Oanei şi am putut observa câteva asemănări cu acestea. Forma şeii, poziţia […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,638 hits

