Oldies but goldies

Mai 7, 2011 at 10:04 pm 1 comentariu

Unul din motivele pentru care iubesc bicicletele este că au viaţă lungă. Dacă le oferi o îngrijire minimă o dată sau de două ori pe an, nu le ţii uitate în ploaie ca să ruginească, le plimbi aşa cum le place lor,  ţin o veşnicie. De exemplu, Simply Bike pedalează pe nişte biciclete din anii ’70 care mai păstrează încă culoarea originală şi sunt într-o stare tehnică perfectă. Câte maşini de acum 40 de ani funcţionează într-o stare perfectă fără să polueze, să îţi ofere acelaşi confort ca la început, iar costurile de întreţinere să nu fie ridicate? Cine ştie …

 
Azi dimineaţă mi-am adus în sfârşit bicicleta acasă. Am spălat-o, i-am schimbat camerele, am lustruit-o să fie gata de promenadă. Plănuiam o reîntoarcere mai frumoasă, fiind la 30 de km de Bucureşti, să facem o drumeţie până aici, împreună cu bicicleta ei de companie (Bc), dar Bc s-a răzgândit între timp. Şi-a dat seama că nu îi plac deloc accesoriile şi cum domnii stau uneori mai mult în oglindă decât doamnele, n-a vrut să iasă din curte şi pace. Aşa că le-am urcat în maşină şi le-am adus la Bucureşti. Măcar Bc s-a gătit cu o şa nouă şi nişte mânere din piele fină.

Despre noua mea bicicletă cu care m-am plimbat azi de nici nu vroiam să mă intorc acasă, pot spune că e absolut minunată. Îmi place că am o poziţie confortabilă, dreaptă, şaua e lată, pe arcuri – fiind comodă pentru drumeţii mai lungi.

Ador geometria bicicletei! Deşi la început m-am dat înapoi când am văzut prima poză cu ea, în realitate m-am îndrăgostit la prima vedere. E făcută pentru domnişoare aşa înalte ca mine, e sportivă şi totuşi elegantă. Simt că mă caracterizează  şi că îi place să-şi petreacă timpul cu mine.

Mă fascinează  povestea ei, fiind botezată după numele unui armăsar din romanele lui Karl May – RIH, care se presupune a se traduce „mai iute ca vântul”:

„What does RIH mean? Contrary to what some believed, it is not an abbreviation for „Rijwiel Industrie Holland.” The brothers named their bicycles after a black Arabian stallion featured in a series of late 19th century adventure novels set in the Sahara desert written by the German Karl May. The protagonist Kara ben Nemsi’s horse was „Rih,” which is said to translate to „faster than the wind.” Not a bad name for a racing bicycle.

 M-ar interesa mult vârsta ei. Dacă ştiţi, spuneţi-mi şi mie va rog 🙂 … Eu bănuiesc că e făcută după 1972, fiind fabricată în Venlo, după spusele celor de la bustraan.com:

” The firm was eventually sold to Cové Rijwielfabriek of Venlo (near Maastricht) in 1972. RIHs are now made in Venlo, but are now beautiful, top-of-the-line commuter bicycles. RIH, a class apart.


 Ne aşteaptă multe călătorii împreună…

Entry filed under: Advocacy, VeloBello fashion. Tags: , , , .

Škoda Velo Challenge Echipa Velobello la Prima Evadare

1 comentariu Add your own

  • 1. Ana Banica  |  Mai 13, 2011 la 12:33 pm

    Super frumoasa bicicleta. Eu cred ca e mai mult albastra decat violet desi e adevarat ca are un strop de rosu in compozitie:)
    Oricum cred ca este exact cum vrei tu pana la urma:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,638 hits

