De weekend

Mai 16, 2011 at 11:32 pm 2 comentarii

A fost un sfârşit de săptămână plin de evenimente. Joi  a avut loc petrecerea Papergirl în „ceaşca” mare numită Home Mătăsari. Mai exact s-au strâns prieteni, iubitori de biciclete şi de artă sau susţinători ai proiectului, ajuns la a doua ediţie.

Am mâncat prăjiturele şi brioşe homemade, am ascultat muzică bună, am urmărit filmul de anul trecut când papergirls şi paperboys au distribuit trecătorilor arta pe biciclete şi am plănuit evenimentul următor. Papergirl are anul acesta o echipă mult mai mare, plină de idei şi dornică să strângă cât mai multe lucrări de la voi, iubitorii de artă şi de frumos. „E foarte plăcut să faci un proiect  alături de oameni cu care împărtăşeşti  aceleaşi gânduri şi sentimente”, spune Bianca Mihai, organizatoarea proiectului.

Aşa că dacă desenezi sau pictezi, faci colaje, fotografii, stickere sau orice altă formă de artă ce poate fi inclusă într-o rolă cu lucrări, intră pe www.romaninapapergirl.com şi înscrie-te în proiect până la 1 iulie!

Sâmbătă a avut loc primul Bikewalk din acest an. Eu am cam întârziat, venind de la alt eveniment, dar i-am prins pe biciclişti de la Piaţa Presei. Am ajuns acolo cu 5 minute înainte să apară şi mi-am pregătit aparatul foto special să-i surprind. La un moment dat ocupau două bulevarde.

 Îmi place foarte mult la Bikewalk, pentru că mă întâlnesc cu prietenii mei biciclişti, care foarte rar se întâmplă să nu fie prezenţi – George Hari, Simcute, Lia, Ana, Silvia, Ariel, Corina, Iulian…și pentru că susțin aceste tipuri de mișcări bicicliste în masă.

Mai multe fotografii aici.

Dumininică am fost la botezul unei viitoare bicicliste.

credit foto: Silviu Vlasceanu

Ana are parte de nişte părinţi biciclişti care nu suportă să-şi petreacă sfârşitul săptămânii în casă, aşa că dacă e vreme bună, îi găseşti pe toţi la munte, pe dealuri, prin păduri, cu bicicleta.  Cred că Ana va fi una din persoanele care va învăţa să pedaleze înainte să înveţe să meargă. De aceea, i-am făcut cadou un jurnal de botez, un fel de jurnal de călătorie şi iniţiere în lumea biciclistică.

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, Poveşti din şa. Tags: , , , , .

Ne pregătim de SkirtBike #2 Marşul Tăcerii

2 comentarii Add your own

  • 1. Prichiluna  |  Mai 17, 2011 la 4:26 pm

    Chiar ma intrebam daca a apucat cineva sa va pozeze pe biciclete… O sa va dau exemplu peste tot! Simpli, destinsi, eleganti si romantici! Si inca ceva: Multumim Andreea! E unul din cele mai ingenioase cadouri pe care le-a primit Ana pana acum 🙂

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Mai 17, 2011 la 4:27 pm

    Cu mare drag! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

