Ne pregătim de SkirtBike #2

Mai 16, 2011 at 1:03 am 5 comentarii

 Ieri a fost 15 mai, o zi minunată pe care am dedicat-o pedalarii în fustă. Dacă vă mai amintiţi, anul trecut pe vremea asta, participam la primul SkirtBike.

Azi mergem la primărie să obţinem autorizaţie pentru SkirtBike#2. Să ne ţineţi pumnii, vă rugăm. Dacă totul iese bine, vom avea o pedalare în fuste inedită, pe 29 mai. Vom reveni cu detalii, însă până atunci ne puteţi urmări pe pagina de facebook dedicată evenimentului. O săptămâna frumoasă tuturor!

Entry filed under: Fete pe biciclete, SKIRT BIKE, VeloBello fashion. Tags: , .

Ținuta mea de ploaie De weekend

5 comentarii Add your own

  • 1. iuliana  |  Mai 16, 2011 la 8:20 am

    skirtbike reprezinta atitudine si o pata de culoare pentru oras, mult succes pentru autorizatie

    Răspunde
  • 2. gabriela  |  Mai 16, 2011 la 10:13 am

    Buna, la ce ora se da startul?

    Răspunde
    • 3. Andreea  |  Mai 16, 2011 la 10:32 am

      Nu stim inca sigur, aflam azi daca ne aproba. Oricum noi l-am pus dupa ora 16, ca sa poti ajunge si tu dupa crosul Viitor Plus🙂

  • 4. Gica contra  |  Mai 16, 2011 la 5:24 pm

    Sa nu ploua iar…

    Răspunde
  • 5. George Hari Popescu  |  Mai 16, 2011 la 6:20 pm

    Dacă plouă, ne spălăm bicicletele gratis. Abia aştept să vă filmez.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

