În Arad sunt o biciclistă cu rochiţă!

Mai 20, 2011 at 8:45 am 4 comentarii

Telegramă:

Ce eveniment superb!!! Mi-ar fi plăcut să fiu şi eu prezentă!! În Arad sunt o biciclistă cu rochiţă! Promovez acest stil de viaţă!  O să fiu alături de voi cu gândul şi o să mă gândesc la toate biciclistele şic! şi ce frumos ar fi să ne ştim în fiecare oraş. 🙂 În Arad nu sunt prea multe, eu încă le descopăr. Ştiu foarte multe fete care sunt încântate de idee, însă nu au o bicicletă. Îşi doresc una, dar nu aşa mult încât să îşi şi cumpere. Poate le împrumut bicicleta mea să simtă senzaţia! Felicitări pentru ceea ce faceţi!  

Îmbrăţişări de la Arad,
  Lidia Flutur

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, SKIRT BIKE. Tags: , , , .

20 de biciclete pentru SkirtBike oferite de Green Revolution GarantiBank e alături de SkirtBike

4 comentarii Add your own

  • 1. Lill  |  Mai 20, 2011 la 9:39 am

    Multumesc fetelor! Asta da surpriza!Multe pupicuri!!!!!!Si asteptati din partea mea vesti din vestul tarii! Va tin la curent cu ce se mai petrece pe aici!Cu drag Lidia

    Răspunde
  • 2. Gica Contra  |  Mai 20, 2011 la 10:33 am

    Este curios cum au disparut biciclistii din Arad de acum 30 de ani. Penultima oara cand am fost la Arad, mai mergea inca trenuletul verde care e acum piesa de muzeu. Ultima oara tocmai fusese inlocuit de tramvai pana la combinatul chimic. Ei bine, „pe vremea aceea” Aradul era plin de biciclisti. Numarul mare de bicicliste, multe in fusta, mi-a atras atentia. Cum s-a putut schimba obiceiul dupa numai o generatie?

    Răspunde
  • 3. Lill  |  Mai 20, 2011 la 10:36 am

    Inca mai sunt biciclisti, nu ma intelege gresit, insa nu asa de multi precum spui tu ca erai acum 30 de ani. Acum avem sperante ca ne fac si piste….ca sa ne fie mai usor.

    Răspunde
  • 4. SkirtBike Arad, un eveniment de succes » SkirtBike  |  Iunie 5, 2012 la 1:52 am

    […] SkirtBike Arad, un eveniment de succes  Bicycle Fashion, SkirtBike 2012, SkirtBike Arad  Add comments Jun 052012   Pe 3 iunie, SkirtBike Arad și-a numărat biciclistele. Noi nu am ajuns acolo, dar am aflat din fotografiile organizatorilor că a fost o defilare veselă, colorată, la care fetele s-au simțit minunat. Au fost doamne și domnișoare cochete, dar și fetițe rozalinde cu floricele în păr. Au fost căței cu fundițe, porumbei în coș și veselie la cel mai înalt nivel.  SkirtBike Arad a fost de-a dreptul surprinzător și încă o dată îmi întăresc convingerea că sunt bicicliste care pedalează în toată țara, iar faptul că le aduci să pedaleze împreună pe o vreme însorită, este ingredientul unui SkirtBike de succes. ~ Lidia Flutur, una din organizatoarele SkirtBike Arad ne-a transmis și nouă  câteva impresii de la eveniment. Lidia merge pe bicicletă de multă vreme și a suspinat după evenimentul nostru încă de anul trecut: […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,623 hits

