Ne-am mutat pe skirtbike.ro

Aprilie 2, 2013 at 5:08 pm 4 comentarii

skirt bike romania

Velobello a fost o etapă minunată din viața noastră, un proiect al Asociației Bate Șaua Să Priceapă Iapa, la care noi am contribuit. Velobello a însemnat blogging, oameni frumoși întâlniți la diferite evenimente cu biciclete, femei pe bicicletă timp de 3 ani! Am început timid, apoi am evoluat. Pentru Asociatie, VeloBello reprezintă încă un exemplu de „kick start”, o inițiativă din lumea bicicletei care a pus pe o direcție pozitivă un grup sau o comunitate care s-a format în jurul unei echipe cheie. Surorile Oana și Andreea, biciclistele care și-au dedicat ideile, timpul și energia unei inițiative ale președintelui GeoBateȘaua, acum au propria lor organizație și propriul lor sit. Le mulțumim lor și tutoror cititoarelor și voluntarelor acestui blog, care în vremea lui de glorie a adunat 13 770 de accesări într-o singură zi (30 mai 2011). De acum înainte puteți pedala și naviga între VeloBello și site-ul fetelor www.skirtbike.ro, dar și multe altele care au apărut în urma noastră în ultimii ani. Semințele noastre de cultură velo au încolțit în inimile multor proaspete bicicliste. Vă așteptăm cu drag și vă mulțumim că încă mai citiți și corespondați cu Velobello.

Entry filed under: SKIRT BIKE.

Pe 26 mai vă invităm la SKIRTBIKE Velogaraj la Veloteca: mai mult loc pentru noi în casă iarna

4 comentarii Add your own

  • 1. Bikeshopbm  |  Iunie 21, 2013 la 9:20 pm

    V-am vazut afisele si promovarea in mai multe orase din tara. Foarte frumoasa initiativa! Poate pe viitor, la alte evenimente, va ajutam si cu niste sponsorizari 🙂

    Răspunde
  • 2. supraveghere video bucuresti  |  Iunie 27, 2013 la 7:16 pm

    Va sta foarte bine.

    Răspunde
  • 3. Mad Rider  |  Octombrie 24, 2013 la 1:16 pm

    Pacat ca n-ati contribuit la acest articol, v-am contactat la vremea respectiva sa-mi spuneti o parere despre fetele care practica ciclismul de performanta in Romania :

    http://ciclist.wordpress.com/2013/02/11/cenusaresele-din-ciclismul-romanesc/

    Răspunde
    • 4. Andreea  |  Octombrie 24, 2013 la 9:11 pm

      Salut…imi pare rau. Eu nu mai tin minte, ori n-a ajuns mailul la noi, ori am fost super ocupate si am uitat. Poate data viitoare 🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

