De ce îți place să mergi cu bicicleta?

mai 20, 2012 at 2:29 pm 3 comentarii

După concursul de săptămâna trecută, când fetele au povestit cum se simt chic pe bicicletă, skirtbike.ro le provoacă din nou pe doamne la un concurs. De data aceasta ele vor trebui să lase un comentariu la acest articol prin care să-și exprime plăcerea pe care le-o dă mersul cu bicicleta.  Cel mai surprinzător  răspuns va fi premiat cu o albire de dinți cu plasmă (în valoare de 800 de lei) de către clinica medicala QMED.

Iată câteva din răspunsurile de până acum:

„Îmi place să merg cu bicicleta pentru că … mă simt liberă!”

„Îmi place să merg cu bicicleta pentru că îmi aminteste de copilărie, pentru că mă energizează și-mi dă un sentiment de libertate greu de înlocuit!”

” Îmi place să merg cu bicicleta pentru că am în sânge competiţia. Îmi place să ştiu că atunci când “mă întrec” cu maşinile în trafic, nu sunt un alt om aşezat confortabil pe bancheta unui autoturism, ci sunt o fată… pe bicicletă. Ador să văd oamenii uimiţi că “o tipă chic pe două roţi” poate merge cot la cot cu ei în trafic. Şi nu sunt puţine dăţile când citesc această surprindere pe chipul lor. „

” Îmi place să merg cu bicicleta pentru că ”ea” e cea mai bună prietenă. E frumoasă și sexy, demnă de toată încrederea, mă ascultă mereu și mă înțelege, mă însoțește în drumurile mele, îmi dă încredere în mine și mă ajută să îmi depășesc limitele.”

Așteptăm răspunsurile voastre până pe 22 mai!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, SKIRT BIKE. Tags: , , , .

Skirtbike by Vlad Grigore Pe 26 mai vă invităm la SKIRTBIKE

3 comentarii Add your own

  • 1. Corina  |  mai 21, 2012 la 12:42 pm

    Imi place sa merg cu bicicleta, deoarece ma incarca cu energie pozitiva, ma relaxeaza, ma ajuta sa ma mentin in forma, imi ofera libertate maxima, ma ajuta sa am incredere mai mare in mine, imi da ocazia sa descopar oameni si locuri noi, protejeaza mediul inconjurator, ma ajuta sa invat strazile mult mai usor, mai ales scurtaturile ;), ma face sa zambesc de fiecare data cand o vad in balcon si de fiecare data cand ma pregatesc sa ies cu ea, si mai ales pentru ca intotdeauna ma „pacaleste” sa mai pedalez inca cinci minute, chiar daca am ajuns in fata scarii,

    Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te celorlalți 54 de abonați.

Blog Stats

  • 483.713 hits