BikeWalk#5

iulie 9, 2009 at 9:01 pm 9 comentarii

S-a pus la cale o nouă plimbare: BikeWalk cu numărul 5. Şi cum data trecută ne-a plăcut foarte mult, încercăm să ajungem şi acum.

Detalii:

Related posts: invitatie la biciclit – Bikewalk,  BikeWalk#4

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri.

Filmul plimbării noastre Trotuar versus şosea

9 comentarii Add your own

  • 1. Ariel  |  iulie 10, 2009 la 12:21 am

    Sperăm să veniţi… şi mulţam că daţi sfoară-n ţară!

    Răspunde
  • 2. oanamarrria  |  iulie 10, 2009 la 1:56 am

    cool, sper sa ne vedem acolo! 🙂

    Răspunde
    • 3. OanaVeloBello  |  iulie 10, 2009 la 11:27 am

      oana, vino sa ne intalnim la bikewalk, povestim de biciclete!

  • 4. gabriel solomon  |  iulie 10, 2009 la 10:46 am

    super misto,
    Din pacate iar nu o sa fiu in oras :(( … insa o sa dau veste la cei pe doua roti pe care ii mai stiu.

    Răspunde
    • 5. OanaVeloBello  |  iulie 10, 2009 la 11:24 am

      nu-i nimic, vor mai fi iesiri…le anuntam pe blog!

  • 6. oanamarrria  |  iulie 12, 2009 la 6:50 pm

    n-am putut veniiii! ploua foarte rau, cel putin in zona unde ma aflam, si eu deja sunt racita de ultima oara cand m-a prins furtuna pe bicicleta. 😦 i’m so sorry…as fi vrut sa ne cunoastem. poate organizam o intalnire saptamana asta, hm?

    Răspunde
    • 7. OanaVeloBello  |  iulie 13, 2009 la 10:22 pm

      te-am cautat din priviri printre biciclsti, dar n-am gasit nici o oana 🙂 te invit la un ceai fierbinte, sa-ti treaca raceala

  • 8. oanamarrria  |  iulie 16, 2009 la 1:48 am

    aproape mi-a trecut raceala. 🙂 ma tem ca invitatia ta dragalasa ramane pe saptamana viitoare, ca plec maine la Garana la festival. Chiar, nu veniti si voi?

    Răspunde
    • 9. OanaVeloBello  |  iulie 16, 2009 la 1:51 pm

      atunci schimbam impresii…eu Sibiu, tu Garana 🙂

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te celorlalți 54 de abonați.

Blog Stats

  • 483.722 hits